SKRIVET: 2017-06-03, kl 08:24:58 | PUBLICERAT I: Hundar

Dag 24

Bling är lugn och gosig, åt frukost med god aptit i morse.

Jag fick en fråga ang pris. Efter att dom som är intresserade av en valp har presenterat vad dom har att erbjuda en av mina hundar förutom massor av kärlek kommer jag att ta 15000:- då får man stöd och hjälp då jag jobbar på ett djursjukhus och jag många kloka runt mig som kan svara på frågor om jag själv inte kan, valpträffar, ett litet startkit med gott och blandat. En valp som är PRA och FN fri + att tiken är testad fri från AON. Medlemskap första året i Cockersydväst. Sen kan vi boka gemensamt för HD röntgen och ögon lysning av valpen när den är 1 år ( kostnaden står ni själva för)😊jag stöttar även när det gäller pälsvård och uppfostran. Har samarbete med hundtränare så vi brukar ha några tränings tillfälle första året till en kostnad av 200:- per gång.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: