SKRIVET: 2015-05-04, kl 11:09:58 | PUBLICERAT I: vardag!

Varför Jaktkamrats?

Mina föräldrar Ingegerd och Bengt Bengtsson drev kenneln Jaktkamrat sedan 1969 till största delen var det gråhundar där dom var riktigt framgångsrika. 
När dom slutade föda upp hundar för ca 25 år sedan skrevs kenneln över på mig och har legat i träda fram till nu.
Jag har bestämt mig för att använda namnet på min lilla cockerspaniel uppfödning så får vi väl se vart det leder, eftersom jag tycker att en cockerspaniel är en hundras som är robust och användbar i alla sammanhang, både jakt och utställning  
Och viktigas av allt en underbar familje medlem som älskar att vara med och hitta på kul saker.

Jag har två Cockerspaniel flickor som heter Näckrosdammens touch'n Kiss "Strass" och lilla Art-wave's Lady's Mantle "Bling". 

Det är nu Strass som har fått valpar❤️

Hon är blev två år 14 januari. Har varit på några utställningar där hon blivit very good. Jag har spårat lite med henne och det älskar hon. Har gjort BHP test med henne och det gick jätte bra Strass är en stabil glad hund och jätte snäll med alla både djur och människor.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: